Jouw winkelwagen

Retourneren en ruilen

GEEFT TERUG

We zijn trots op klantenservice en tevredenheid. Dus als u om een ??of andere reden niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze terugsturen voor een terugbetaling of omruiling zolang het binnen 30 dagen na de verzenddatum is (het retourpakket moet als zodanig worden afgestempeld) en de goederen niet op welke manier dan ook gedragen, gewassen of veranderd. Originele verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald, en de klant is verantwoordelijk voor de retourzending met de koerier van zijn of haar keuze. We raden u aan uw item (s) terug te sturen met zowel verzekering als een trackingnummer - op die manier bent u beschermd tegen de mogelijkheid van verlies tijdens verzending en weet u of uw pakket is ontvangen door ons magazijn. Retourzendingen en omruilingen duren doorgaans 7 werkdagen na ontvangst. Houd er rekening mee dat het nog 7 werkdagen kan duren voordat uw terugbetaling op uw creditcardaccount wordt geplaatst. Zodra een retour is verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail. Voor elk item dat wordt geretourneerd zonder de originele tag of schoenendoos, kan een restockkosten van $ 1 worden berekend.

RUILEN

We ruilen graag merchandise die niet is gedragen, gewassen, gewijzigd of de laatste uitverkoop voor een andere maat of zelfs een ander item, zolang het binnen 30 dagen na de verzenddatum is (het retourpakket moet als zodanig worden afgestempeld) . De klant is verantwoordelijk voor de retourzending, maar alle ruilartikelen worden teruggestuurd met gratis verzending bij ons. Voor bestellingen die met een coupon worden geplaatst, kan de korting alleen worden toegekend voor een gelijkmatige omwisseling van hetzelfde artikel. Nieuwe coupons kunnen niet worden toegepast op omruilorders. Als u een ruil wilt doen, raden we u aan contact op te nemen met de klantenservice en de gewenste items eerst in de wacht te zetten. Op deze manier zijn de items niet uitverkocht voordat uw retour ons heeft bereikt. Als u uw bewaaritem (pen) moet wijzigen, moet u opnieuw contact met ons opnemen, omdat het systeem automatisch de items verwerkt die u al in de wacht hebt en niet wat op de achterkant van uw factuur staat vermeld.

BESCHADIGDE EN ONJUISTE ARTIKELEN

Als u vindt dat een artikel beschadigd, defect of onjuist is, neem dan contact op met een medewerker van de klantenservice voordat u uw artikel retourneert, zodat wij u kunnen helpen. Beschadigde artikelen moeten binnen 5 dagen na levering worden gemeld. Foto's zijn vereist voor elk rapport van schade.

GEWEIGERDE PAKKETTEN

Een bestelling die wordt geweigerd, wordt belast met de oorspronkelijke verzending plus de retourzending die nodig is om het pakket terug te brengen naar onze faciliteit.